Reklamácia

Ako správne postupovať pri reklamácii

Záruky:

Bežný zákazník: 2 roky záruky, možnosť predĺženia bezplatne na 3 roky

Firma a nákup na IČO: záruka 1 rok, možnosť predĺženia bezplatne na 3 roky

  • Pokiaľ sa Vám v záručnej dobe vyskytne nejaká výrobná vada alebo skoršie opotrebenie než je garantované výrobcom
  • Kontaktujte nás na emaile: info@dewalt-slovakia.sk
  • V emaile uveďte že chcete objednať zadarmo reklamačný zvoz, uveďte číslo faktúry a napíšte adresu na ktorú má byť zvoz objednaný
  • Zvoz vám objednáme na vami určenú adresu
  • Stroj očistite a riadne zabaľte aby nedošlo pri preprave k poškodeniu
  • Do balíka pribaľte kópiu faktúry popis závady a prípadne certifikát k 3 ročnej záruke
  • Po objednaní zvozu vám do 1-2 dní kuriér doručí štítky s čiarovým kódom v dvoch vyhotoveniach, jeden nalepíte na balík a druhý si ponecháte ako potvrdenie, že ste balík odovzdali prepravcovi pre prípad straty
  • Pokiaľ máte balík riadne zabalené a štítok nalepený, zavoláte na telefónne číslo, ktoré je na štítku spravidla to býva 5 miestne číslo (nevolať na číslo príjemcu firmy BAND SERVIS), a oznámite že balík je pripravený na expedíciu
  • Do druhého dňa by mal doraziť kuriér a balík je na ceste priamo do autorizovaného servisu do Trnavy
  • Hotovo
  • Pre prípad preverenia riešenia reklamácie, termín opravy atď. prikladáme nižšie kontakt na servis
  • Pokiaľ sa vaša firma alebo bydlisko nachádza blízko autorizovaného servisu v Trnave, je možnosť aj dopraviť osobne reklamovaný tovar do reklamačného servisu

Autorizovaný servis

BAND SERVIS s.r.o.

Paulínská 22
917 01 TRNAVA

tel: +421 335 511 063
fax:+421 335 512 624
e-mail: 
p.talajka@bandservis.sk