Reklamácia

Ako správne postupovať pri reklamácii

Záruky:

Bežný zákazník: 2 roky záruky, možnosť predĺženia bezplatne na 3 roky

Firma a nákup na IČO: záruka 1 rok, možnosť predĺženia bezplatne na 3 roky

  • Pokiaľ sa Vám v záručnej dobe vyskytne nejaká výrobná vada alebo skoršie opotrebenie než je garantované výrobcom
  • Kontaktujte nás na emaile: info@dewalt-slovakia.sk
  • V emaile uveďte že chcete objednať zadarmo reklamačný zvoz, uveďte číslo faktúry a napíšte adresu na ktorú má byť zvoz objednaný
  • Zvoz vám objednáme na vami určenú adresu
  • Stroj očistite a riadne zabaľte aby nedošlo pri preprave k poškodeniu
  • Do balíka pribaľte kópiu faktúry popis závady a prípadne certifikát k 3 ročnej záruke
  • Po objednaní zvozu vám do 1-2 dní kuriér doručí štítky s čiarovým kódom v dvoch vyhotoveniach, jeden nalepíte na balík a druhý si ponecháte ako potvrdenie, že ste balík odovzdali prepravcovi pre prípad straty
  • Pokiaľ máte balík riadne zabalené a štítok nalepený, zavoláte na telefónne číslo, ktoré je na štítku spravidla to býva 5 miestne číslo (nevolať na číslo príjemcu firmy BAND SERVIS), a oznámite že balík je pripravený na expedíciu
  • Do druhého dňa by mal doraziť kuriér a balík je na ceste priamo do autorizovaného servisu do Trnavy
  • Hotovo
  • Pre prípad preverenia riešenia reklamácie, termín opravy atď. prikladáme nižšie kontakt na servis
  • Pokiaľ sa vaša firma alebo bydlisko nachádza blízko autorizovaného servisu v Trnave, je možnosť aj dopraviť osobne reklamovaný tovar do reklamačného servisu

Autorizovaný servis

BAND SERVIS s.r.o.

Paulínská 22
917 01 TRNAVA

tel: +421 335 511 063
fax:+421 335 512 624
e-mail: 
p.talajka@bandservis.sk

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie